Předmluva k textu:
Jak známo, historie
se může opakovat. Ne nutně proto, že by se chtěla opakovat, ale
možná proto, že Lidé mají obdobné své zvyky, a dělají
obdobné chyby. Jak při vedení státu, boje, obrany, či prostě
národa, tak v běžném životě. Tedy může se opakovat nikoli
stejně, ale i jinak, jinými druhy útisků, útoků, napadení, i s
využitím moderních technologilí, ale i s využitím prostých
podlostí, které existují co Lidstvo je provozuje, také novým
zbrojením, ale také prostou Lidskou hloupostí či nevyzrálostí,
projevujících se například bezkoncepčností při řízení
státu.. a toto vše nelze přehlížet hlavou pštrosí do písku,
či netečností před tím, pokud si kdo chce uhlídat svobodu,
demokracii, a pro své děti, dožít se stáří v ,,důstojnosti“,
i v důstojnosti pak, neosaměle, až přijde jeho čas, odejít z
tohoto života, do.. například, bude-li jeho Duše
chtít...znovuzrození.
Tak to může jít,
chodit, dokola, po generace, aniž by kdo shlédl příčinu toho,
proč tomu..opakování se historických událostí i neblahých, tak
je.
Proč tomu tak je,
je uvedeno v první zdejší větě článku za ,,poděkováním“.
Mohou být i další
faktory, v rámci teorie relativity jich může být asi i bezpočet,
jako například ,,náhoda“. Jiní filozofově světa zase říkají,
že náhody neexistují.
Necítívám se
příliš dobře, když slýchám například v rozhovorech mediálně
chlácholivě mluvit pana Pitharta, který se podílel například na
tvorbě ,,obsahově bezduché ,,Listiny Lidských práv a svobod ČR“,
kterou zakotvili prý cca v roce 1993 do ústavy ČR..v porovnání s
dokumentem ,,Všeobecná deklarace Lidských práv OSN“. Ptám se
proč ? Proč musí být a je tak ,,obsahově bezduchá“,
vyprázdněná, v porovnání s tím Lidskoprávním dokumentem
mezinárodním ? Nějak to na mne budí dojem jakéhosi oficiálního
na ,,rychlo spíchnutého“ jak pan Pithart i přiznal, ,,zastření“
skutečného obsahu Lidských práv, garantovaných Všeobecnou
deklarací Lidských práv OSN, ve prospěch možnosti zavést v naší
zemi podmínky pro ,,levný kapitalismus“ (laciné projekty, laciná
pracovní síla, pěstování si bezdomovectví, potažmo oslabení
země České, národa). Výsledek ? Národ Český je nyní
aktuálně, jak nám demografové i sociologové, říkají, i jak
nám vloni na jaře 2017 sdělil ministr vnitra ČR, ,,vymírá“, a
je prý populačně doplňován imigranty.. (asi ponejvíce z
Ukrajiny..například ? ) ...prý dočasně, pracovně. Ptám se
tedy..odkud tedy vítr vane ? Jak víme, Ukrajina byla anexována
Ruskem později, a jsou tam s jejich Ukrajinců většinově
nesouhlasem, doposud.
Ti lidé z Ukrajiny
zde se mohou oženit, vdát, mít zde i spolu České děti, nejsou
to, ti imigranti, roboti..
Tedy nám sice
politici říkají, že jde o dočasné řešení, ale ve skutečnosti
se zde například manželstvím s Češkou, s Čechem, založením
zde rodiny, mohou usadit. Aby to ode mne nevyznělo nějak zaujatě,
ruština jako jazyk se mi od malička líbí, i rusky mluvící ženy
mi jsou tudíž milé, a mám kamarádku pocházející z rusky
mluvící země, zde žijící. Avšak nemohu se ztotožnt s
praktikami mocenské podlé politiky, ať už je provozována kýmkoli
na světě.
..
Otázka dnešních
dnů v médiích, v rozhlase zní, jaká rizika nám hrozí v souvislosti s
padesátým výročím okupace Československa r. 1968 ??
..Především zde děkuji, že JSTE, milí naši přátelé rozhlasoví :-)..
..Především zde děkuji, že JSTE, milí naši přátelé rozhlasoví :-)..
No a můj názor..: Dnes jsou to, jako v
minulosti, myslím, sobecké zájmy jednotlivců, i skupin, i
vládních, i politických jednotlivců a skupin.
Které si
nejsnadněji například mohou prosazovat, tendenčně tyto své
zájmy, jak vnímám, ve snaze si své, novodobě módně, například
i ustanovováním si tomu odpovídající Legislativy, zákonů,
sbírek, vládních nařízení, a jiných kroků, včetně ochoty
užití síly v podobě známostí podloudně, či vlastního
státního úřadu.
(Z tohoto pohledu mi
připadá, že to, co jsme zde viděli na kauzách kriminálních
hospodářských v kruzích politických v období dosavadním
postsametovém, mohlo být jakési ,,paběrkování jejich“, i když
šlo o mnohamilionové, i mnohamiliardové částky.)
To však, přehlížení
takovýchto případných ,,deliktů“ národem, by mohlo mít pro
společnost, myslím, ať už dříve, či později, fatální
důsledky. Mohl by se o to postarat související následný vývoj
politický naší země, či sociálně ekonomicko politický, ale i
například Matka Země, tedy prostřednictvím například různých
přírodních změn..Cesty Boží jsou, když nenasloucháš Mu,
nevyzpytatelné. Proto se přikláním k tomu, být Mu nakloněn,
vždy a všude, naslouchat Mu. Pak je předpoklad, pokud v tom
setrváš, že i světlo Jeho, Ráj na Zemi spatříš..avšak jen a
pouze v upřímnosti své, srdečně..to On, i Andělé, vždy
poznají.
Chlácholivý hlas
pana Pitharta k tématu o tom, že parlamentní demokracie (zatím) u
nás funguje, i když skřípe, mi dal inspiraci pro níže uvedené
verše. Vážím si jeho dosavadní práce, avšak si myslím, že
obdobné chlácholení musí mít jisté hranice. Tedy, pokud jde
člověku, národu, o svobodu, demokracii, dodržování práv, tedy
včetně Lidskoprávních mezinárodních, těm národním
nadřazených..v Lásce Boží.
..Pejsci,
štěňátka,..ti, myslím, leckteří, též vědí… své. A též
jako On..Bůh, prostě..,,poznají“ :-)
...
O Štěňátku
(příběh ze
života)
Když štěnátko
spatříš, boxerčí,
dívenku, sedmiletou
například, s fenkou, boxerčí,
hravou, třeba
sedmiměsíční,
,,fenku tu“..když
spatříš s ní, s dívenkou tou.. ,,boxerčí“,
vidíš, jak
vycvičená je, spanile poslušná,
jak u nohy paničce
jde té malé,
neskonalou spanilost
její, dívenky té ,
i spanilost v
poslušnosti fenky té, její, boxerčí když vidíš,
světa zázrak
vidíš, téměř neudýchatelný,
ten spanilý,
boxerčí.
Štěstí v srdci
máš v tu chvíli.
Až se ti v hlavě
zrodí nápad nekloudný,
pak štěnátko
boxerčí,
svůj zázrak v
mžiku dá Ti,
štěňátko to
boxerčí.
Dar ten svůj Ti dá,
nesmlouvavý,
obranářský, v
mžiku, boxerčí.
Štěstí srdce a
kalhot, jen tiše hlídáš si, v tu chvíli.
A když jej
zahlédne,
štěstí Tvé,
Lidské, v srdci Tvém,
Lásku, zulíbá Tě,
to štěně..zas v
mžiku, štěstím svým, boxerčím.
Národe můj,
nestůj.
Pojď se mnou,
cestou naší,
společnou.
Štěňátko
boxerčí,
štěstíčko jeho,
srdečné,
může nám být
nesmlouvavou oporou.
I Bůh nad svými
dětmi dlící,
toť pravící..
napříč éterem, i
gestikulující..
vyváženě..,
napříč pravicí i levicí.
Kde máš srdíčko
své ?
Inu, po levici.
Kde máš cit svůj
?
Všude, vyváženě
v těle.
Nejen po pravici, či
Levici
Je krásná Láska
dětí,
i štěňátko,
pejska, boxerky.
…
Doslov k textu:
Je myslím, velmi
nešťastné, že Lidé dali politické příměry dvěma polovinám
těla..pravici, a levici.
Měli by se
především k sobě navzájem chovat, Lidé, jako ,,sociální
bytosti“, dle pravdy Boží..pomáhat si, jak každý nejlíp umí.
Navíc při takovémto členění, dvou směrném, Lidé mohou,
myslím, i ti politici sami, snadno přehlédnout i případná
nebezpečí, ukrývající se u dané skupiny osob jinde. A může
pak se i snadno tudíž stát, že když si toho někdo všimne,
chtíc to řešit, může už být i fatálně pozdě (viz například
1938, 1968 ).
Pojmy omezující
je, Lidsky, o pravici a Levici, ideologie politické, které bývají
i zdrojem nepokojů, válek, by mohly být upozaděny až téměř
zapomenuty, nepoužívány.
Svými programy,
rozmanitě ,,pro život“ důstojný všem laděnými, by mohli
oslovovat voliče.
Je fajn, že někdo
vynalezl slovo ,,sociologie“ pro pojmenování tématu i základních
lidských potřeb. Avšak není myslím fajn, když se to, že člověk
má základní potřeby své, jako dostupné bydlení, zdravá
strava, rodina, přátelé a známí, společnost, seberealizace,
potřeba být prospěšným člověkem, kultura pro rozvoj, staví do
světla jakýchsi fanatických ideologií světa, ať už za ně jsou
dosazována zástupně jména..jelikož základní lidské potřeby
přírodou člověku dané pro jeho život, přežití a rozvoj
nemohou přece za charakter lidí, fanatiků, či i sadistů..leckdy
možná i senilních, či jinak psychicky narušených..protože si
myslím, že zdravý člověk by nemohl být tak zlý, a uvězňovat
například nevinné, zabíjet nevinné lidi jen tak.. a podobně.
Prostě, myslím,
každý člověk je obdařem citem Lásky, a potřebou být
prospěšný, také svým osobitým talentem, základními Lidskými
potřebami, a toto by mělo být podporováno.
Jenže politici
neznají jinou cestu, nežli se nazývat do prava či do leva.
Připadá mi to
poněkud stupidní rozčlenění něčeho tak rozmanitého, jako je
život.
Ale umím pochopit
trochu, že asi Lidé s krátkozrakým smýšlením dál prostě
dohlédnout neumí.
No, myslím,
škoda..tak uvidíme,..snad se, i jim, ,,vyčasí“.
No a pak jsou na
světě, jak z novin a z médií víme, Lidé psychicky nemocní,
kteří touží po zbrojení, po válkách, po terorismu, po
barbarství, po rozkrádání si státu, a podobně, a před tím je,
myslím, zapotřebí zaujmout národe Český, dostatečnou prevenci,
například i dostatečně připravenou a bleskuakceschopnou armádou,
též však vlastní občanskou bdělostí, co se týká
ustatnovování legislativy, zákonů. Ve jménu ,,pro život“
důstojný všem.